3 tipy, jak psát landing page, která opravdu prodává
Návštěvník klikl a ocitl se na vaší stránce. A teď? Jsou jen dvě možnosti. Buď zavře okno a odejde, anebo se z něj stane zákazník. Záleží jen na tom, co mu řeknete, a především pak jakým způsobem.
Texty na landing page nejsou prostorem pro kreativní básnění ani pro podrobný výklad vašich služeb. Slova musí být přesně mířená tak, aby návštěvníka dovedla k akci – nákupu.
Jak na to? V tomto článku vám dám tři tipy, které můžete hned převést do praxe. Ukážu vám, co dělat, aby vaše landing page proměnila návštěvníky v platící zákazníky.
Tip č. 1
Ukažte, co z toho zákazník má
Lidi až tak moc nezajímá to, co jim nabízíte. Záleží jim na tom, co jim váš produkt nebo služba konkrétně přinese. Proto namísto "Pořádáme jazykové kurzy." napište:
"Domluvíte se na dovolené i v práci – bez zbytečného biflování."
Vždycky svým zákazníkům jasně řekněte, co z toho budou mít.
Tip č. 2
Pište jako člověk, ne leták
Strojené fráze typu "Naším cílem je poskytovat kvalitní služby…" na nikoho dojem neudělají. Raději to napište tak, jako byste to říkali zákazníkovi do očí. Například namísto "Naše úklidová firma nabízí komplexní úklidové služby pro domácnost i firmy." raději použijte:
"Přijedeme, uklidíme a vy si mezitím v klidu odpočinete."
Cítíte ten rozdíl? Pište jasně, srozumitelně a lidsky. Lidí nenakupují od firem, ale od lidí.
Tip č. 3
Řekněte lidem, co mají dělat
Nenechávejte své potenciální zákazníky, aby dlouho bloudili po vaší stránce. Vaše landing page může být sebelepší, ale pokud nedáte jasný pokyn, co má návštěvník udělat, je to k ničemu. Jasná výzva k akci neboli CTA nesmí nikdy chybět.
"Vyplňte formulář a my se do 24 hodin ozveme."
Když žádný pokyn nedáte, je jen malá šance, že se návštěvník promění na zákazníka.
Ty nejlepší landing pages nejsou vůbec o hezkém vzhledu, ale o tom, jak správně mluví ke svým zákazníkům. Pokud si pohlídáte tyto tři věci – jasný přínos, lidský tón a výzvu k akci, máte na půl vyhráno.
A pokud si s texty na vaši stránku nevíte rady, napište mi.
Ráda vám s nimi pomůžu.
Úvodní konzultace je zdarma.
