Copywriting není jen o tom "umět psát hezky". Jedná se o kombinaci psaní, strategie, psychologie a schopnosti umět číst mezi řádky. Copywriter by měl vědět, co jeho klient potřebuje i to, co si zákazník ani neuvědomuje, že chce slyšet.
Blog
Návštěvník klikl a ocitl se na vaší stránce. A teď? Jsou jen dvě možnosti. Buď zavře okno a odejde, anebo se z něj stane zákazník. Záleží jen na tom, co mu řeknete, a především pak jakým způsobem.
Píšete texty, ale máte pocit, že mluvíte do prázdna? Reagují na vaše příspěvky úplně jiní lidé, než kterým chcete prodávat? Problém možná není v tom, co říkáte, ale především jakým způsobem.
B2C copywriting není jen o hezkých slovech. Je to specifická disciplína, která má svá jasná pravidla. Aby B2C copy fungovalo, musí být úderné, jasné a srozumitelné. V tomto článku vám ukážu, jak nad texty tohoto typu přemýšlet i na co si dát při psaní pozor.
Firmy často investují nemalé částky do vývoje produktu, technologií nebo obchodu. K čemu to ale je, když texty, které mají tohle všechno úsilí prodat, pokulhávají? Jsou to totiž právě slova, která rozhodují o tom, jestli zákazník pochopí, co mu nabízíte. A co teprve, když prodáváte jiným firmám… Tam to platí snad dvojnásob.
Úloha copywritingu v brandingu
Vybudovat značku, která si získá dlouhodobou pozornost a loajalitu zákazníků, není v dnešním světě vůbec jednoduché. Nejde pouze o kvalitní produkty nebo perfektní logo. Důležitý je příběh, který s lidmi rezonuje, probudí v nich emoce a uloží se do jejich paměti.
Trávíte hodiny psaním blogu nebo příspěvků na sítě a výsledky nikde? Návštěvnost nic moc, objednávky váznou? Pak je dnešní článek jako stvořený pro vás. Možná si totiž potřebujete ujasnit rozdíl mezi copywritingem a content writingem. Ukážu vám, jak je chytře spojit, aby vaše podnikání konečně rostlo tak, jak si zasloužíte.
