Firmy často investují nemalé částky do vývoje produktu, technologií nebo obchodu. K čemu to ale je, když texty, které mají tohle všechno úsilí prodat, pokulhávají? Jsou to totiž právě slova, která rozhodují o tom, jestli zákazník pochopí, co mu nabízíte. A co teprve, když prodáváte jiným firmám… Tam to platí snad dvojnásob.
Blog
Úloha copywritingu v brandingu
27.05.2025
Vybudovat značku, která si získá dlouhodobou pozornost a loajalitu zákazníků, není v dnešním světě vůbec jednoduché. Nejde pouze o kvalitní produkty nebo perfektní logo. Důležitý je příběh, který s lidmi rezonuje, probudí v nich emoce a uloží se do jejich paměti.
Trávíte hodiny psaním blogu nebo příspěvků na sítě a výsledky nikde? Návštěvnost nic moc, objednávky váznou? Pak je dnešní článek jako stvořený pro vás. Možná si totiž potřebujete ujasnit rozdíl mezi copywritingem a content writingem. Ukážu vám, jak je chytře spojit, aby vaše podnikání konečně rostlo tak, jak si zasloužíte.